Kære medlemmer

Den 13/4-2024 kl. 13 afholder Dansk Berner Sennen Klub den årlige ordinære generalforsamling i børnehaven EventyrHuset, Prangervej 67, 7000 Fredericia

Alle medlemmer er velkomne, men de stemmeberettigede medlemmer er jer, som var medlem pr den 31/12-2023.

I år har vi kampvalg til bestyrelsen, hvor der er 7 kandidater til de 4 ledige poster i bestyrelsen.

Der kan stemmes med de stemmesedler, der er på den sidste side i det vedhæftede materiale.

Print den sidste side ud, når I vil stemme. Ved familiemedlemskab anvendes de blå stemmesedler, da husstanden har mulighed for at afgive 2 stemme. Ved enkeltmedlemskab anvendes den grønne stemmeseddel.

Der må max. stemmes på 4 kandidater pr. stemmeseddel.

Stemmesedler skal være afleveret i en lukket kuvert med tydeligt navn og adresse på medlemmet.

Stemmesedlerne kan:

– afleveres på dagen ved indgangen til generalforsamlingen

– sendes til sekretæren pr post

– gives til et medlem, som skal til generalforsamlingen og kan aflevere stemmesedlen ved indgangen for dig/jer.

Sekretærens adresse er:

Mette Jensen
Hædersdalvej 28
2650 Hvidovre

Vi glæder os til at se jer.

Generalforsamlingsmaterialet kan læses HER