Kære medlemmer

Bestyrelsen og udvalgene vil gerne takke de fremmødte medlemmer på generalforsamlingen 2021.

En tak til Dorte, for at arrangere det praktiske.

Tak til referenten, Erik, og til dirigenten, Natascha Joof, som styrede os gennem generalforsamlingen.

Referatet lægges hurtigst muligt på hjemmesiden. Vi skriver her i gruppen, når det er klart. Beklageligvis nåede tre forslag ikke at blive behandlet på generalforsamlingen pga. tidsbegrænsning på det lånte lokale. Det er en speciel situation, da Generalforsamlingen 2021 vedtog, at der ikke skulle indkaldes til en ekstraordinær generalforsamling med de tre forslag.

Derfor er bestyrelsen ved at finde ud af, hvad man gør i sådan en situation. Vi giver forslagsstillerne direkte besked og informerer jer andre på hjemmesiden.

På generalforsamlingen takkede klubben alle tidligere bestyrelses- og udvalgsmedlemmer, og Irma Jensen blev hædret med en Hædresnål og ordrerne:

“Klubben vil hermed hædre Irma for et 40-årligt arbejde for og med racen og klubben.

Irma fik sin første Berner i 1981 og tabte sit hjerte til racen. Gennemårene er det blevet til syv Bernere, og passionen er ikke blevet mindre. Irma startede med at gå til træning i Lille Værløse, da træningspladsen lukkede var Irma en af drivkræfterne bag, den dengang nyopstartede, træningsplads i Ballerup-Skovlunde. Irma er stadig en af drivkræfterne og en del af trænerteamet. Hun deler ud af sin store viden og erfaring, og har altid overskud til at give en hjælpendehånd. Irma møder altid først og går sidst. I mange år har hun trænet hvalpehold opgjort en kæmpe indsats for, at Berner-familier får den bedste start.”

Vi ønsker alle en god sommer ☀️